.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم اجراي 65درصد مصوبات سفر در گيلان

استاندار گيلان از بهره‌برداري 45 درصد مصوبات دور دوم و95 درصد مصوبات دور نخست سفر هيئت دولت به استان خبر داد.

روح‌الله قهرماني چابك با اشاره به وضعيت مصوبات دو سفر هيئت دولت در گيلان اظهار داشت: مصوبات سفر براي گيلاني‌ها بسيار پر اهميت و گره‌گشا بوده است.

وي با بيان اينكه همه كاستي‌هاي گيلان رديف اجرايي پيدا كرده‌اند، بيان داشت: اعتبارات خوبي براي آنها پيش‌بيني شده است.

قهرماني چابك خاطرنشان كرد: اين طرح‌ها به گونه‌اي برنامه‌ريزي شده كه جزو تعهدات مسلم و بديهي دولت قرار گرفته و اين دستاورد بسيار بزرگ و مهمي براي گيلان بوده است كه تصور نمي‌رفت به تصويب برسند.

وي با بيان اينكه بسياري از مصوبات اجرايي شده است، تصريح كرد: روند پيشرفت آنها به صورت خوبي جريان دارد.

استاندار گيلان گفت: به جز تعدادي از طرح‌ها كه قبل از اجرا بايد مطالعات اجرايي آنها تكميل شود و در برنامه زمانبندي هم آمده است، بقيه در حال انجام بوده و در موعد مقرر به بهره‌برداري مي‌رسند.

قهرماني چابك درباره ميزان اجرايي شدن مصوبات سفر افزود: 95 درصد از مصوبات سفر نخست و 45 درصد نيز از مصوبات سفر دوم هيئت دولت در استان به بهره‌برداري رسيده است.

وي با اشاره به راهكارهاي توسعه گيلان اظهار داشت: زيرساخت‌ها بايد به طور كامل انجام شود و اكنون در بخش‌ها كارها آغاز شده يا رديف بودجه گرفته‌اند.

استاندار گيلان آب شرب، كشاورزي، ساماندهي فاضلاب، تكميل زنجيره فرآورده‌هاي چاي، بسته‌بندي برنج و صنايع تبديلي كشاورزي را از بخش‌هايي عنوان كرد كه داراي رديف بودجه شدند و كارهاي آنها آغاز شده است.

به گفته قهرماني چابك صنايع بزرگ فولاد، ذوب‌آهن و صنايع HIGH TECH، مجتمع‌هاي گردشگري، اقامتي، مسكن، ورزشي، فرهنگي، آموزشي، توسعه بنادر و جذب سرمايه‌گذاري‌هاي بخش خصوصي از ديگر مواردي است كه آغاز آنها در توسعه استان نقش مهم دارد.

وي در بخش توسعه ورزشي گفت: ورزش استان استعدادهاي پايان‌ناپذيري دارد و در حال تدارك و تامين ورزشگاه‌ها، سالن‌هاي ورزشي و امكانات لازم هستيم كه بسياري از اين پروژه‌ها در دست اجرا است.

استاندار گيلان با بيان اينكه ورزش گيلان در سال گذشته مقام سوم را كسب كرد، افزود: در مقايسه با سال 87، هفت رده صعود داشتيم كه بسيار قابل توجه و موفقيت بزرگي بوده است.

قهرماني چابك در بخش فرهنگي استان نيز خاطرنشان كرد: در اين راستا مجتمع‌هاي فرهنگي و آموزشي قابل توجهي در دست اجرا بوده و اعتبارات خوبي به‌ ويژه امسال براي آنها پيش‌بيني شده است.

وي گيلان را در بخش فرهنگي و هنري مستعد خواند و اظهار داشت: گيلان مي‌تواند توليدات فاخر خود را به رخ جهانيان بكشد.

استاندار گيلان از تهيه سند راهبرد فرهنگي در استان خبر داد و افزود: براي بهره‌برداري بهتر از ظرفيت گيلان و سهولت حركت در بخش فرهنگي، سند راهبرد فرهنگي استان تهيه شده است.

قهرماني چابك با اشاره به اينكه كار بايد بيشتر ملاك ارزيابي افراد قرار گيرد، تصريح كرد: در همه رده‌ها و بخش‌ها قابليت و اثربخشي هر كس در كار و تلاش است.

وي ظرفيت‌هاي گيلان را پايان‌ناپذير دانست و گفت: اين ظرفيت‌ها با همت و تلاش گسترده، فراگير و همكاري سريع‌تر به ثمر مي‌رسد.

استاندار گيلان تشكيل دبيرخانه همت و كار مضاعف را از اقدام‌ها برشمرد و اظهار داشت: در اين دبيرخانه همه دستگاه‌هاي اجرايي بايد ظرفيت‌ها را به كار گيرند.

قهرماني چابك اضافه كرد: با هم‌افزايي عمومي شرايط ويژه‌اي ايجاد مي‌شود كه تمام مردم جامعه در يك حركت هماهنگ نسبت به برطرف شدن مشكلات بسيج مي‌شوند.

به گفته استاندار گيلان بركت‌هاي نامگذاري مبارك سال همت و كار مضاعف با حركت‌ هماهنگ در جامعه ديده مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: از همه ظرفيت‌ها براي ارتقاي بهره‌وري و كاهش مشكلات جامعه در راستاي اجراي اين امر مهم برخوردار مي‌شويم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.